Wyszukiwarka


Nawigacja
Strona Główna
Dodaj zdradę
Artykuły
Kontakt
CZAT (jest 0 zobacz kto)

Ekipa portalu
Test na wierność
Portal w pigułce


Wasze zdrady
Zdradzone przez męża
Zdradzeni przez żony
Zdradzone przez chłopaków
Zdradzeni przez dziewczyny
Zdradzeni w innych związkach
Zdradziłem - zdradziłam
mama/tata zdradza

Pomocne instytucje
Detektywi
Prawnicy
Psycholodzy
Poradnie rodzinne
Dodaj instytucję

Wzory dokumentów
Porady prawne

Zbanowani użytkownicy
Polityka cookies
Postrzeleni kulkami
Użytkowników Online
Gości Online: 64
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanch Uzytkowników: 13,266
Najnowszy Użytkownik: nowy
Ostatnie Artykuły
Potęga przebaczenia
Jak rozwiązać proble...
Dziecko ofiara małże...
Życie po zdradzie
Ból emocjonalny R...
Reklamy...
Zdrada internetowa
Zdradzona przez mężaNasze zawsze idealne zycie okazalo sie farsa. Odkrylam w jego telefonie ze pisze z jakas,i pewnie nie jedyna ona mu wysyla nagie fotki. Twierdzi ze niegdy sie nie spodkali i nie spodkaja najbardziej bola te jego komentarze pod jej adresem ktore jej tam wysylal jakie ma piekne cialo i moze sobie o niej pomarzyc jak zyc po takim czyms
Komentarze
Strona 1 z 2 1 2 >
Mazuta dnia lipiec 15 2019 08:02:13
Uwierz da sie żyć. Czy twój partner wie że odkrylas te wiadomości?

Yorik dnia lipiec 15 2019 09:39:51
Chcezniknąc, nie znikaj...smiley

Kiedyś trzeba było iść z kliszą do fotografa i trochę był wstyd; A teraz te aparaty w komórkach całkowicie zmieniły nawiązywanie kontaktów, od razu konkrety, bierzesz albo nie smiley.
Mam wrażenie, że to teraz takie czasy, normalne fotki już na nikim nie robią większego wrażenia, niedługo na zetce będziemy zamieszczać takie fotki i łapka w górę albo w dół bo ile można pisać o tych zdradach smiley

poczciwy dnia lipiec 15 2019 11:35:30
Oczywiście, że da się żyć. Pytanie czy solo z z nim?

Chcezniknac dnia lipiec 16 2019 11:27:05
Mazuta- tak wie uswiadomilam mu to powiedzialam jak mi przykro i jak mogl ale on nie potrafi tego wyjasnic dlaczego powtarza ze kocha mnie i dziecko i ze jestesmy najwazniejsze i ze jest glupi i tak dalej...

Komentarz doklejony:
Ciezko mi bo nie bylo miedzy nami jakos zle ja czulam sie szczesliwa i on chyba tez

Mazuta dnia lipiec 16 2019 12:11:13
Nie daj się nabrać na jego nie wiem dlaczego, kocham was i inne takie. Na początku każdy tak mówi bo liczy że zostanie to wybaczone na miękko. Głupi to on jest, ale teraz to on ma być mądry a nie udawać że "no tak jakoś wyszło". Jednak sama też się zastanów dlaczego szukał takiej odskoczni. Nie musisz na razie podejmować żadnych decyzji. Czeka was wiele rozmów i to takisz szczerych do bólu ale warto przez nie przejść bo można dowiedzieć się wiele o sobie nawzajem jak i o związku.

Chcezniknac dnia lipiec 16 2019 12:16:35
No wlasnie ciezko sie zabrac do rozmowy boje sie co uslysze zastanawia mnie czy traktowac to jako zdrade fizyczna moze faktycznie cos ze mnia nie tak albo on poprostu ma wieksze wymagania co do spraw lozkowych

poczciwy dnia lipiec 16 2019 12:54:04
No wlasnie ciezko sie zabrac do rozmowy boje sie co uslysze zastanawia mnie czy traktowac to jako zdrade fizyczna moze faktycznie cos ze mnia nie tak albo on poprostu ma wieksze wymagania co do spraw lozkowych


Nie jesteś gotowa na to co usłyszysz od niego? Boisz się? Tzn. że nie jesteś gotowa podjąć mądrej decyzji.
Odpowiedz sobie na pytanie czego się boisz?
Jakie dla Ciebie ma znaczenie czy była fizyczna czy nie? Czy odpowiedź na to pytanie zmieni Twój nastrój albo Twoje dalsze postępowanie?
Gość dał ciała, zniszczył coś co jest w związki najcenniejsze, pozbawił Was intymności, zaufania itd. Co zmieni fakt tego czy doszło do zdrady fizycznej?

Mazuta dnia lipiec 16 2019 13:13:34
Jeżeli będziecie szczerzy wobec siebie to na pewno usłyszycie kilka rzeczy które nie będą mile aleprzeciwz nie o to chodzi żeby problemy chować tylko je przerabiać. Nie ma znaczenia czy to była zdrada fizyczna czy nie. Zdradził was tym jak postąpił. A co do wymagań lozkowych czy nie wystarczyłaby rozmowa a nie od razu szukanie jakiś panienek żeby zdjęcia pooglądać?

mietek dnia lipiec 16 2019 14:27:16
facet narozrabial, a ty masz obowiazek zrobic mu z tego powodu burze, nie burze tornado z wyrywaniem drzew z korzeniami, z trzaskaniem szklanek I talerzy o sciane, o ile chcesz byc dalej z nim wyznacz mu konkretne nieprzekraczalne granice, I nie ma ze zdarzy mu sie o milimetr je przekroczyc

Chcezniknac dnia lipiec 16 2019 17:18:30
Bosze jakie to wszystko popieprzone najgorsze jest to ze mimo wszystko ciagnie mnie do niego i mega tesknie za jego dotykiem

Komentarz doklejony:
Ale nic tam w weekend bedzie woz albo przewoz albo zostaniemy kumplami lokatorami bo mamy tyle razem wspolnych zobowiazan albo zostaniemy razem bez klamstw ale mimo wszystko ja nie zapomne i zawsze bede w strachu glupia sytuacja

Strona 1 z 2 1 2 >
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Brak ocen.
Podobne zdrady
Reklama Zjawy i demony
www.parapsychologia.zjawa.com
Zdrada Sam się w tym trace
ZDRADA NAJGORSZEGO TYPU
Zdrada chlopaka
Zdrada mężą
Zdrada w pracy
Zdrada po 10 latach małżeństwa
Zdrada
Czy to zdrada ?
Czy to już zdrada??
Zdrada Narzeczonego
Zdrada czy oszustwo,?
Zdrada z rehabilitantem
Interesujące info - zdrada
Zdrada po 17 latach zwiazku
Zdrada emocjonalna ale.. poczytajcie sami. Szok.
Logowanie
Login lub e-mail

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Aktywne tematy !!!
Kiedy to minie
Bo rozeszlismy się w...
Za co?
Byłem szczęśliwy
Moja historia i moja...
Jestem masochistka!!!
Kolezanka z pracy sm...
Straszny żal i brak ...
nie udaje się wrócić...
Beznadzieja
zaraz mnie zostawi?
Jak z tym skończyć
Bezsilność
Warszawa, okolice zd...
Nawet nie wiem jak t...
Zdrada Sam się w tym...
Podwójne życie mojeg...
Zdradzona zaraz po ś...
Zdradziłam i po tym ...
Nie śpij, bo Cię okr...
Muszę bo się uduszę
Bezradna
Podejrzenie zdrady
I co dalej...
Zdradziła mnie żona ...
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

batou
14/11 12:40
Witam

Archiwum
Reklamy
Ujędrnianie pośladków
Copyright © 2007-2015 www.zdradzeni.info